Při objednávce nad 2000 Kč DOPRAVA ZDARMA. Zboží zasílám také na SLOVENSKO. Pro velkoobchodní spolupráci mne kontaktujte e-mailem. Přeji pěkný den provoněný kávou!

O nákupu

Kdy dostanu svou objednávku?

Zboží skladem připravím k expedici nejpozději do 3 pracovních dnů po přijetí elektronické objednávky, zboží označené skladem u dodavatele okamžitě po jeho doručení do mého skladu, ostatní dle uvedené dodací lhůty objednaného zboží nebo na dotaz. Protože jsem superhrdina, zvládnu to často výrazně dříve, ale nebudu Tě tahat za nos a ty zmíněné 3 pracovní dny jsou doba, za kterou Ti prostě ručím vlastní hlavou. A jestli ji někdy nesplním, vypiji za trest vlastnoručně připraveného českého turka! Po celou dobu budeš dostávat informační sms a e-maily, ať víš, co se s Tvou objednávkou děje.

Když budeš trvat na platbě převodem, vystavím Ti zálohovou fakturu na sjednanou částku a pošlu Ti ji elektronickou formou. Platba je splatná do 7 dnů od vystavení faktury a zboží Ti odešlu až po přijetí Tvé platby na můj účet (samozřejmě v případě, že objednáváš zboží, které je skladem). Když k převodu nedojde a Ty dohodnutou částku nezaplatíš, bude Tvá objednávka automaticky stornována.

Pokud je u vybraných produktů dodací lhůta delší, napíšu Ti nebo zavolám a dohodneme se, co a jak. 

Kolik zaplatím za dopravu?

Můžeš si vybrat několik druhů doručení s následujícími cenami přepravného:

Způsob doručení Nákup do 2000 Kč Nákup nad 2000 Kč
osobní odběr v kafekrámku ZDARMA ZDARMA
doručení pomocí služby Zásilkovna 49 Kč ZDARMA
doručení přepravní službou DPD 69 Kč ZDARMA
doručení přepravní službou PPL 99 Kč ZDARMA
doručení Českou poštou se službou Balík Do ruky 99 Kč ZDARMA

Ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH. Balné ani jiné poplatky Ti účtovat nehodlám.

Zboží si můžeš také vyzvednout osobně v kafekrámku ČERSTVÝ BOBY na adrese Nádražní 47 v centru Ostravy. V případě zvolení osobního odběru není účtována cena za poštovné.

Mohu nakupovat i na dobírku?

Ano. Jelikož je o tuto konzervativní metodu platby veliký zájem, přidal jsem možnost nákupu na dobírku. Bohužel se jedná u všech dopravců o placenou službu, která není zrovna nejlevnější. Proto Tě musím požádat o příspěvek na doběrečné ve výši 49 Kč.

Dostanu k nákupu daňový doklad?

Jistě. Při dodání zakoupeného zboží dostaneš elektronickou fakturu se všemi potřebnými náležitostmi účetního dokladu. 

Bude zboží bezpečně zabalené?

Ano. Navíc ekologicky a recyklovatelně. K balení používám kartonové krabice plněné mačkaným papírem a přelepené papírovou balící páskou. Pouze u produktů vyžadujících speciální ochranu se uchyluji k použití jiných obalových materiálů.

Co mám dělat, když chci zboží ze zákonných důvodů do 14 dnů od objednávky vrátit?

Připravil jsem pro Tebe společně s firmou Retino praktického pomocníka. Provede Tě celým procesem velice snadno. Stačí zadat mailovou adresu, která byla použita při objednávce. Pokud bude potřeba něco upřesnit, kontaktuje Tě někdo z mého týmu telefonicky, abychom Ti ušetřili čas, který můžeš využít pro přípravu kávy.

 

 

Co mám dělat, když chci zboží reklamovat?

I pro případ reklamace jsem společně s firmou Retino připravil maximální usnadnění. Nech se provést celým procesem. Stačí zadat svou mailovou adresu. Bude-li potřeba něco upřesnit, kontaktuje Tě člen mého týmu telefonicky nebo e-mailem.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.