Hodnocení obchodu

4,9 440 hodnocení
5
414x
4
10x
3
7x
2
3x
1
6x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Avatar autora | 6.12.2021
+ Přehlednost, jasná komunikace, dobré ceny a superrychlé vyřízení objednávky.

Avatar autora | 5.12.2021
+ Rychlost

Avatar autora | 3.12.2021
+ vyřízení objednávky a doručení zboží + cena
Avatar autora | 1.12.2021
+ Obchůdek jsem využila již podruhé, naprostá spokojenost :)

Avatar autora | 30.11.2021
+ pestrý výběr šálků s podšálky, mnohobarevných variant
+ nevím

spokojenost
Avatar autora | 29.11.2021
Bezproblémový nákup ve všech ohledech.
Avatar autora | 28.11.2021
- nevím

nejlepší výběr tvarově krásných šálků s podšálky na espresso v široké barevné škále
Avatar autora | 27.11.2021
rychlé dodání, dobře zabaleno, vše avízováno,
Avatar autora | 26.11.2021
Přehledné stránky, milá komunikace, rychlá dodávka .
Avatar autora | 26.11.2021
+ rychle vyřízeni

Avatar autora | 25.11.2021
profesionální, rychlé, chválím komunikaci
Avatar autora | 18.11.2021
spokojenost
Avatar autora | 17.11.2021
+ Velký výběr zboží
+ Pěkné ceny u některých produktů

Z obchodu mi došlo poškozené zboží. Na založeném tiketu nebyla komunikace ideální, ale po zavolání na zákaznickou linku jsem měl možnost na pobočce vyměnit vadný kus za nový.
Avatar autora | 17.11.2021
+ Velmi rychlé vyřízení

Avatar autora | 12.11.2021
+ Dobrá cena, přehledný obchod

Avatar autora | 11.11.2021
+ rychlost

Avatar autora | 27.10.2021
Již dříve jsem zde nakupoval a byl jsem spokojený
Avatar autora | 13.10.2021
Vše v pořádku, komunikace, rychlost, dobře zabalené zboží. Jsem spokojený. :)
Avatar autora | 7.10.2021
+ Rychlost

Avatar autora | 1.10.2021
zboží zaplaceno, ale dodání neznámé, obchod nekomunikuje telefonicky a ani emailem. POZOR na matoucí údaj "skladem u výrobce", který mají navíc zeleně zvýrazněný. Ve skutečnosti je pro obchod termín dodání neznámý nebo výrobce sídlí v Číně, což nehodlám a nechci zjišťovat.
Avatar autora (Administrátor)
Vážený pane Tomáši, děkuji za Vaši recenzi a vzhledem k nízkému hodnocení celého obchodu si dovolím na ni reagovat. Vaši zmínku o dlouhé době dodání zásilky a údajném neinformování o stavu objednávky z naší strany považuji za nefér vyjádření. Dovolím si také vysvětlit proč. Z údajů v našem CRM systému je naprosto zřejmé a snadno doložitelné, že na Váš e-mailový dotaz, který jste zaslal dne 22.9. ve večerních hodinách odpověděl kolega ihned následující den, tedy 23.9. v 9:17 a ve své odpovědi Vám navrhl řešení celé situace - nicméně až do dnešního dne jste navrhované řešení ani nepotvrdil, ani nevyvrátil, pouze jste včera nepochopitelně zaslal s navrhovaným řešením nijak nesouvisející a nic neřešící text. Pokud jste se nám opravdu snažil dovolat, musel jste v telefonu slyšet informaci o tom, že rychlejší a spolehlivější je použití e-mailu - sám víte, že odpověď od kolegy jste dostal v podstatě ihned, ale nestihli bychom spoustu důležité práce pro vás, naše zákazníky, kdybychom celý den seděli v kanceláři a čekali, zda náhodou někdo nebude volat. Statisticky zvládneme rovnou přijmout cca 60% příchozích hovorů, ke kterým dojde v pracovní době - to není špatný výsledek. Informaci o tom, že zboží je skladem u výrobce a nikoliv skladem u nás nepovažuji za matoucí, naopak je to našimi zákazníky vyzdvihovaný klad. Nestylizujeme se do role výrobce a u každého produktu je naprosto jednoznačně uvedeno, zda je skladem přímo u nás, u výrobce, nebo je nutné jej vyrobit na objednávku. V tomto se evidentně neshodneme, nebo se jedná z Vaší strany o cílenou provokaci. Ať už jste skutečný zákazník, který pouze přehlédl jasně uvedenou informaci o skladovém stavu objednávaného zboží a poté shodou náhod znovu přehlédl a ignoroval e-mail nabízející řešení, nebo se jedná jen o trapný pokus konkurence o snížení hodnocení pomocí eskalace takto nesmyslně vystavěné situace, přeji Vám příjemné chvíle provoněné kávou a krásný mezinárodní den kávy! Boby