Hodnocení obchodu
+ vyřízení objednávky a doručení zboží
+ cena
spokojenost
Bezproblémový nákup ve všech ohledech.
nejlepší výběr tvarově krásných šálků s podšálky na espresso v široké barevné škále
rychlé dodání, dobře zabaleno, vše avízováno,
Přehledné stránky, milá komunikace, rychlá dodávka .
profesionální, rychlé, chválím komunikaci
spokojenost
Z obchodu mi došlo poškozené zboží. Na založeném tiketu nebyla komunikace ideální, ale po zavolání na zákaznickou linku jsem měl možnost na pobočce vyměnit vadný kus za nový.
Již dříve jsem zde nakupoval a byl jsem spokojený
Vše v pořádku, komunikace, rychlost, dobře zabalené zboží. Jsem spokojený. :)
zboží zaplaceno, ale dodání neznámé, obchod nekomunikuje telefonicky a ani emailem. POZOR na matoucí údaj "skladem u výrobce", který mají navíc zeleně zvýrazněný. Ve skutečnosti je pro obchod termín dodání neznámý nebo výrobce sídlí v Číně, což nehodlám a nechci zjišťovat.
Vážený pane Tomáši,
děkuji za Vaši recenzi a vzhledem k nízkému hodnocení celého obchodu si dovolím na ni reagovat.
Vaši zmínku o dlouhé době dodání zásilky a údajném neinformování o stavu objednávky z naší strany považuji za nefér vyjádření. Dovolím si také vysvětlit proč.
Z údajů v našem CRM systému je naprosto zřejmé a snadno doložitelné, že na Váš e-mailový dotaz, který jste zaslal dne 22.9. ve večerních hodinách odpověděl kolega ihned následující den, tedy 23.9. v 9:17 a ve své odpovědi Vám navrhl řešení celé situace - nicméně až do dnešního dne jste navrhované řešení ani nepotvrdil, ani nevyvrátil, pouze jste včera nepochopitelně zaslal s navrhovaným řešením nijak nesouvisející a nic neřešící text.
Pokud jste se nám opravdu snažil dovolat, musel jste v telefonu slyšet informaci o tom, že rychlejší a spolehlivější je použití e-mailu - sám víte, že odpověď od kolegy jste dostal v podstatě ihned, ale nestihli bychom spoustu důležité práce pro vás, naše zákazníky, kdybychom celý den seděli v kanceláři a čekali, zda náhodou někdo nebude volat. Statisticky zvládneme rovnou přijmout cca 60% příchozích hovorů, ke kterým dojde v pracovní době - to není špatný výsledek.
Informaci o tom, že zboží je skladem u výrobce a nikoliv skladem u nás nepovažuji za matoucí, naopak je to našimi zákazníky vyzdvihovaný klad. Nestylizujeme se do role výrobce a u každého produktu je naprosto jednoznačně uvedeno, zda je skladem přímo u nás, u výrobce, nebo je nutné jej vyrobit na objednávku. V tomto se evidentně neshodneme, nebo se jedná z Vaší strany o cílenou provokaci.
Ať už jste skutečný zákazník, který pouze přehlédl jasně uvedenou informaci o skladovém stavu objednávaného zboží a poté shodou náhod znovu přehlédl a ignoroval e-mail nabízející řešení, nebo se jedná jen o trapný pokus konkurence o snížení hodnocení pomocí eskalace takto nesmyslně vystavěné situace, přeji Vám příjemné chvíle provoněné kávou a krásný mezinárodní den kávy!
Boby